Back in the game!

YEEES!!! nu äntligen har vi fått internet igen. 24 Mbit skulle vi tydligen ha fått, vettifan om vi kommer upp i det dock...hmmm.


My New Quest
Jag har funderat lite på vad man kan skriva om. Crille har ju sin hitlista... vad ska jag ha, vad är min grej...?
Jag har ju ett jobb där man ständigt tvingas att äta ute och allt som oftast snabbmat. MAX tänker jag... det är ju gott.
Men visst skiljer sig de olika restaurangerna åt. Några är helt enkelt bättre än andra samtidigt som det finns några man direkt ska undvika.

Alltså... Från och med idag och nu ska jag betygsätta de olika max-restaurangerna i och runt sthlm. slutligen ska även detta bli en lista.
en lista som avslöjar vilken som är den bästa respektive den sämsta.
yees yees
nog för idag

p.s. givetvis kommer jag beställa exakt samma rätt vid samtliga restauranger.

YO!
/johan

Kommentarer
Postat av: Ida

Johan, du stavar som en kratta älsklingen min! Pusss

2008-12-16 @ 11:18:45
URL: http://frokengullmetz.blogspot.com
Postat av: Lotta (mamma till Johan)

Lilla gubben!!!!Jag tycker inte det är någon näringsrik mat du tänker stoppa i dig.Tur att du snart ska komma hem till mig.

Puss o Kram mamma

2008-12-17 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0